روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ چهارشنبه ۲۵ آبان - شماره 4251

به‌منظور توانمندسازی دانش‌آموزان بومی و محروم مناطق محروم اجرا شد

 طرح پویش اهدای بسته‌های آموزشی به دانش‌آموزان در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب

 به‌منظور توانمندسازی دانش‌آموزان بومی و محروم مناطق محروم طرح پویش اهدای بسته‌های آموزشی به دانش‌آموزان در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب اجرا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران مراسم طرح پویش اهدای بسته‌های آموزشی به دانش‌آموزان با حضور پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، سلمان محمدي مدير كل آموزش و پرورش استان كرمانشاه، مدیر عاملان نفتی استان، جمعی از مدیران و روسای ادارات مختلف استان، مهندس رضایی مدیرعامل و جمعی از مدیران و روسای شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در محل سالن جلسات کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.
در این جلسه مهندس علی رضایی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب با تقدیر از مجموعه مدیریت شرکت ملی نفت ایران در خصوص انجام طرح های مسئولیت اجتماعی در مناطق محروم نفت و گازخیز کشور گفت: طرح پویش اهدای بسته‌های آموزشی به دانش‌آموزان با هدف رفع بخشی از آلام و مشکلات آموزشی دانش‌آموزان محروم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان‌های نفت و گازخیز کشورانجام می گردد.
بر همین اساس هم شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه اقدام به توزیع 4407 در بین دانش آموزان محروم این استان نمود.
وی با اشاره به اقدامات این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب با گستره مکانی خود در مناطق محروم استانهای کرمانشاه، ایلام و لرستان در کنار وظیفه اصلی خود در صیانت و تولید تولید نفت و گاز در این مناطق، همواره در چالش ها و بحرانهای سالهای اخیراین استانها نظیر زلزله کرمانشاه، سیل ایلام و لرستان، بحران بیماری کرونا و …. قبل از هر دستگاه و ارگانی اقدام به خدمت رسانی به هموطنان و مناطق بحران زده نموده است.
بر همین اساس در بحران اخیر همه گیری بیماری کرونا این شرکت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) مبنی بر مشارکت همه دستگاه‌ها در مقابله با ویروس کرونا و همکاری و همراهی با کادر درمانی کشور از ابتدای شیوع این ویروس و شرایط ویژه کشور اقداماتي نظیر توزیع 39 دستگاه ونتیلاتور در استانهای کرمانشاه، ایلام و لرستان نمود.
همچنین تهیه بسته‌های معیشتی، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده، برپایی ایستگاه‌های تب سنجی و اکسیمتری، ضدعفونی معابر و خیابان‌ها، همکاری و کمک به شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های اطراف مناطق عملیاتی و دیگر موارد لازم به انجام رسانده و همواره تلاش خود در حد امکان در جهت جلوگیری از شیوع این ویروس و کاهش خسارت‌های آن همگام با دیگر بخش‌ها و خصوصاً شبکه بهداشت و درمان کشور خدمات‌رسانی نماید.
در ادامه سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه هم از اقدام شایسته شرکت ملی نفت ایران در ادامه اقدامات مسئولیت اجتماعی خود و اختصاص 40 هزار بسته آموزشی به دانش‌آموزان مناطق محروم نفت‌ و گازخیز کشور در تفاهمنامه ای با معاونت توسعه روستایی و شهری کشور با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) تقدیر نمود.
وی با بیان همه ما کارگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم، تصریح کرد: باید همه ما با کمک هم شرایطی را مهیا کنیم تا دانش آموزان در یک فضای امن و بی دغدغه درس بخوانند و تلاش میکنیم هیچ دانش آموزی در سطح استان بخاطر شرایط مالی از تحصیل بازنماند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه نیز با تقدیر از مدیر عامل شرکت ملی نفت، مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب و توزیع بسته های آموزشی در استان کرمانشاه گفت: تعلیم و تربیت یکی از ضروری ترین بخش های زندگی هر فردی به شمار می رود و کلید حل همه مسائل و مشکلات جامعه در تعلیم و تربیت صحیح ارکان جامعه می باشد و مناطق کمتر برخوردار و محروم به دلیل آسیب های اجتماعی از نظر آموزشی همواره دچار تنش می باشند و حمایت از دانش آموزان در این مناطق تاثیر مستقیمی در رفع بحران های اجتماعی آن دارد.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم به صورت نمادین تعدادی از بسته های آموزشی در اختیار دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه قرار گرفت.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه